Nieuws van TopLEDshop

Nederlands Dans Theater 2 gebruikt onze lampen

Het internationaal vermaarde NDT 2 heeft 50 van onze LED lampen gebruikt bij hun voorstelling Sum Thoughts.

Verbetering verzendingen

Alle brievenbus pakketten worden nu ook verstuurd met een track en trace code.

LED lamp, warmer als gedimd

Nieuw: Een uitstekende GU10 LED lamp die warmer van kleur wordt als deze wordt gedimd, net als een halogeen lamp !

TV programma Groen licht over LED lampen

Onze LED lampen gekozen door Robin bij het programma Groen licht van de Vara.

Het Concertgebouw gebruikt TopLEDshop lampen

Bekijk de TopLEDshop LED lampen bij Het Koninklijk Concertgebouw.

Reviews van Topledshop

fijn hoekprofiel en strip
G. de Graaf
We hebben voor onder onze keukenkastjes het hoekprofiel gekocht en een bijbehorende warmwitte strip die meer licht geeft...
woensdag, 20 juni 2018

Retouren

Er zijn twee redenen waarom je (een deel) van een zending terug wilt sturen, namelijk:

  1. het product voldoet niet aan je verwachtingen
  2. het product is kapot gegaan of werkt niet naar behoren

 

Retour: voldoet niet aan verwachtingen

  1. Verzamel de in originele staat verkerende producten die je terug wilt sturen, inclusief de originele (onbeschreven en onbeschadigde) doosjes, knoppen, handleidingen en schroeven. Alleen als je de onbeschadigde producten met alle andere daarbij behorende onderdelen terugstuurt krijg je het volledige aankoopbedrag van de producten vergoed, anders vragen we een vergoeding voor de niet geretourneerde onderdelen. De administratie kosten voor beschadigde verpakkingen zijn € 1,- per verpakking. Handleidingskosten zijn € 2,- . De kosten voor niet teruggestuurde knoppen, schroeven en afdekplaten kunnen oplopen tot zo'n € 10,- per combinatie knop/afdekplaat.
  2. Verpak de producten in een stevige doos of een luchtkussentjes envelop. Gebruik een luchtkussentjes envelop als de lampen in zo'n envelop passen, de gevulde envelop niet dikker is dan 3 cm en het eventuele doosje waar de lamp in verpakt is, niet kan beschadigen tijdens het transport.
  3. Schrijf op waarom het product niet voldoet. Dat kan je opschrijven op (een kopie van) de factuur of de pakbon. Maar zorg dat je in ieder geval je naam en adres opschrijft, zodat wij weten waar de retourzending vandaan komt. Als je andere producten wilt hebben, vermeld dan helder welke producten dat zijn en hoeveel je ervan wilt hebben. Doe dat papier ook in de doos/envelop. Plak de doos of envelop goed dicht.
  4. Verzend je vanuit Nederland, vermeld op de doos/envelop:
            TopLEDshop
            Antwoordnummer 122
            4300VB Zierikzee
    Bied de doos/envelop bij PostNL aan. Als je geen gebruik maakt van het antwoordnummer, krijg je de retourverzendkosten niet vergoed. Als je de producten terugstuurt in een doos terwijl ze in een envelop hadden gekund, zullen we de extra kosten van de duurdere verzending in mindering brengen op de teruggave van de kosten van aankoop.
  5. Verzend je van buiten Nederland, gebruik dan:
            TopLEDshop
            Kerkhof 8,
            4301EP Zierikzee
            Nederland
    Bied de doos/envelop aan bij je eigen nationale postbedrijf en betaal de verzendkosten van de goedkoopste verzendmethode. Als je de producten terugstuurt in een doos terwijl ze in een envelop hadden gekund, zullen we de extra kosten van de duurdere verzending in mindering brengen op de teruggave van de kosten van aankoop. We zullen de kosten van de retourzending terugstorten op je bankrekening.

Wij zijn een van de weinige webshops waar je de retourverzendkosten niet hoeft te betalen.

Verwerking

Als we de zending hebben ontvangen, zullen we deze binnen 2 werkdagen verwerken en storten het aankoop bedrag terug op je bankrekening. Als je andere producten wilde hebben zullen we die opsturen en het teveel betaalde terugstorten op je bankrekening. Als de kosten van de andere producten hoger zijn dan het retourbedrag krijg je een aanvullende factuur (samen met betalingsinstructies), waarna we de producten na betaling zullen opsturen.

Houd er rekening mee dat PostNL 2 dagen nodig heeft om de zending bij ons af te leveren.

 

Retour: Het product is kapot gegaan

We geven standaard 2 jaar fabrieks garantie. Als dus een product binnen deze termijn kapot is gegaan (dat kan altijd gebeuren, ook met elektronica), sturen we eenzelfde product naar je op. 

  1. Verpak de producten in een stevige doos of een luchtkussentjes envelop, zorg daarbij wel dat de producten niet beschadigd kunnen raken bij het vervoer. Je moet een luchtkussentjes envelop gebruiken als de producten in zo'n envelop passen en de gevulde envelop niet dikker is dan 3 cm.
  2. Schrijf wat er mankeert aan het product. Dat kan je opschrijven op (een kopie) van de factuur of de pakbon. Maar zorg dat je in ieder geval je naam en adres opschrijft, zodat wij weten waar de retourzending vandaan komt .Doe dat papier ook in de doos/envelop. Plak de doos of envelop goed dicht.
  3. Verzend je vanuit Nederland, vermeld op de doos/envelop:
            TopLEDshop
            Antwoordnummer 122
            4300VB Zierikzee
    Bied de doos/envelop bij PostNL aan. Als je geen gebruik maakt van het antwoordnummer, krijg je de retourverzendkosten niet vergoed. Als je de producten terugstuurt in een doos terwijl ze in een envelop hadden gekund, zullen we de extra kosten van de duurdere verzending in mindering brengen op de teruggave van de kosten van aankoop.
  4. Verzend je van buiten Nederland, gebruik dan:
            TopLEDshop
           Kerkhof 8,
            4301EP Zierikzee
            Nederland
    Bied de doos/envelop aan bij je eigen nationale postbedrijf en betaal de verzendkosten van de goedkoopste verzendmethode. Als je de producten terugstuurt in een doos terwijl ze in een envelop hadden gekund, zullen we de extra kosten van de duurdere verzending in mindering brengen op de teruggave van de kosten van aankoop. We zullen de kosten van de retourzending terugstorten op je bankrekening.

Wij zijn een van de weinige webshops waar je de retourverzendkosten niet hoeft te betalen.

Verwerking

Als we de zending hebben ontvangen, zullen we deze binnen 2 werkdagen verwerken en je op onze kosten een zelfde product opsturen. Indien we dat product niet meer in ons assortiment hebben zullen we een gelijkwaardig product opsturen of overleggen welke vervangend product je wilt hebben.

Houd er rekening mee dat PostNL 2 dagen nodig heeft om de zending bij ons af te leveren en vanuit het buitenland kan het langer duren.

 

Waarom LED lampen

geen ladder meer nodig bij LED lamp

Levensduur LED lampen

Een goede LED lamp brandt meer dan 50.000 uren. Dat is 17 jaar bij 8 uur per dag gebruik! Nooit onverwacht in het donker en geen lamp verwisselen op slecht bereikbare plaatsen!


Voordelen LED lampen

De kleurherkenning bij LEDlampen

Niet alle lampen geven licht waarbij kleuren natuurgetrouw worden waargenomen. Lampen van Topledshop doen dat wel en hebben daarom een hoge kleurweergave index (CRI > 80), de maat voor kleurechtheid.